divendres, de juny 30, 2006

Me'n vaig a Paris!

Que hi anem la Laura i jo, tot un mes, i ja hi vàrem anar l'any passat, que l'any passat vàrem fer molta habitació habitació, i una cosa que m'agradava molt era obrir la finestra amansardada de l'apartament i recolçar-me a la barana per mirar el carrer, "Laura, vine i fes-li al 'carlitos' una dolcesa dolcesa d'aquelles, vaaaaaaaa", i la Laura venia i m'abaixava els pantalons i les calcetes i començava a llepar-me l'anus amb la punteta de la llengua, que només hem fregava amb la punteta, i cada vegada la movia amb mes velocitat, i després es girava cara al sostre i hem fregava amb la punteta de la llengua el clítoris, i jo mentres contemplava París des de la finestra amansardada, oberta de bat a bat, la finestra vull dir, les Tuileries mm, els Invalides mmmm, el Quartier Latin mmmm, i el Sena mmmmm, ple d'aigua sota els ponts mmmmmm, aigua dolça fregant els "quais" mmmmmmm, aigua que els enamorats solcaven amb la ma mmmmmmmm, aigua on alguna turista hi refrescava els llavis mmmmmmmm, aigua per ficar-hi un ditet mmmmmmmmm, i dos mmmmmmmmmm, i tres mmmmmmmmmmm, i... tot París era aigua dolça doolça doooooooooooolça!!!!