divendres, de juny 16, 2006

Hola!

Que soc la Mireia de ca la Mireia, i no se que es això on escric aquestes ratlles, però que el kimdonwhan ma convidat a escriure-hi i jo hi escric, que es veu que això es com un blog col·lectiu, dic jo, i que no se que explicar, mmmmm, ah sí, que una vegada hem vaig masturbar amb el Pronto, "Pronto, cambia el polvo por brillo" i jajaja i jijiji, que no!, que amb la revista Pronto vull dir, a un full de l'esquerra hi sortia la boda de la filla d'Aznar i a la dreta hi havia un anunci de desodorant per a homes amb un home aixís catxes en calçotets, i se li marcava el penis una mica inclinat, com si assenyalés cap al full on hi havia la filla d'Aznar, que era tota dents somrient i semblava mirar cap al penis, i l'Agag era al costat de la filla d'Aznar però mirant cap a un altre puesto, i la filla d'Aznar hem feia la impressió que era com Charles Chaplin quant feia vida normal, que no portava bigoti i semblava que li faltés alguna cosa, doncs que semblava que li faltés bigoti a la filla d'Aznar, i vaig riure imaginant-me-la camuflant el no-bigoti dins el pèl púbic del catxes del desodorant, com si se'n fes un de bigoti de pèl púbic, i ja llavors hem vaig llepar un dit però no va ser per girar cap full de la revista Pronto, i com que no se si aquest blog es per a tots els públics ara ve un bzbzbzbzbzbbzbzbzbz i això ja es com l'antic canal Plus divendres de matinada, per als no abonats, i ja està.