divendres, de juny 30, 2006

Me'n vaig a Paris!

Que hi anem la Laura i jo, tot un mes, i ja hi vàrem anar l'any passat, que l'any passat vàrem fer molta habitació habitació, i una cosa que m'agradava molt era obrir la finestra amansardada de l'apartament i recolçar-me a la barana per mirar el carrer, "Laura, vine i fes-li al 'carlitos' una dolcesa dolcesa d'aquelles, vaaaaaaaa", i la Laura venia i m'abaixava els pantalons i les calcetes i començava a llepar-me l'anus amb la punteta de la llengua, que només hem fregava amb la punteta, i cada vegada la movia amb mes velocitat, i després es girava cara al sostre i hem fregava amb la punteta de la llengua el clítoris, i jo mentres contemplava París des de la finestra amansardada, oberta de bat a bat, la finestra vull dir, les Tuileries mm, els Invalides mmmm, el Quartier Latin mmmm, i el Sena mmmmm, ple d'aigua sota els ponts mmmmmm, aigua dolça fregant els "quais" mmmmmmm, aigua que els enamorats solcaven amb la ma mmmmmmmm, aigua on alguna turista hi refrescava els llavis mmmmmmmm, aigua per ficar-hi un ditet mmmmmmmmm, i dos mmmmmmmmmm, i tres mmmmmmmmmmm, i... tot París era aigua dolça doolça doooooooooooolça!!!!

1 Comentaris:

At 01 de juliol, 2006 00:09, Blogger kimdonwhan said...

Mmmmmh...què dolç. Hi hauré d'anar amb la Georgina a viam si s'embriaga amb les aigües que et van enamorar i em deixa llepar tan com tu et deixes, que ho troba brut però jo m'excito i, si hi penso molt, mullo els calçotets amb líquid d'aquell que fa filets quan em llepa melosa el foradiu amb la punta de la llenga.

A Perpinyà vam fer molta habitació habitació, que tu dius...però a viam si en latitud més altes i amb els aires parisencs es torna més llicenciosa, perd les vergonyetes i, de pas, practiquem força el francés.

Bon voiage! Ja ens explicaràs què tal si feu alguna amiga i tasteu la carn francesa.

 

Publica un comentari a l'entrada

Enllaços cap a aquests post:

Crear un enllaç

<< Home